A Baboo megálmodója Gazsó Krisztina, több mint 15 éve szabja, varrja saját kezűleg az egyedi névre szóló takarókat, párnákat és szetteket.

Ha egy igazán szép, pihe-puha, egyedi takaróra vagy párnára vágysz vagy csak meglepnéd szerettedet, akkor ajánlom neked a Baboo termékeit egészen újszülött kortól 99 éves korig vagy akár azon túl is. 🙂

 

Ügyfél

Baboo - Takaró,- és Párnaműhely alapítója Gazsó Krisztina

Kivitelezés ideje

2 hónap (2024)

Eszközök

Figma, Canva, WordPress, Elementor Pro, FluentForms, Google Workspace

Szerepem

logó, - és arculattervezés, weboldal újratervezés, építés és karbantartás

Csapat

Krisztivel együttműködve

Termék, szolgáltatás

arculat, több oldalas üzleti weboldal, kombinált logikával felépített egyedi megrendelő űrlap, online és offline marketing

A PROJEKT ÁTTEKINTÉSE

Hogy dolgoztunk együtt?

Hogy kezdődött a közös munkánk?

Kriszti  nevreszolotakaro.com WordPress oldalának az arculata, elrendezése, menürendszere, biztonsági beállításai több mint 10 éve nem frissültek. Tartalmait tekintve Ő maga frissítette, aktualizálta. Megkeresésemkor épp elkezdett egy másik webessel együtt dolgozni a weboldal frissítésén, de hónapok óta nem haladtak érdemlegesen és az addig elkészültekkel sem volt Kriszti teljesen megelégedve.

Segítségképpen készítettem számára egy weboldal auditot a régi oldala és a félkész új alapján. Elmondtam neki a javaslataimat, amelyeket nyitottan, barátságosan fogadott. Több hét eltelte után sem reagált a weboldal fejlesztője, a félkész weboldalán nem történt változás – így végül úgy döntött, hogy velem folytatja tovább a munkát. Ez számomra nagy öröm és megtiszteltetés volt.

Mi jelentette a kihívást?

A pontos igények felmérését és az ötleteléseket követően elkezdtük a közös munkát. Körülbelül 3 hét volt, mire letisztult a logó és az arculat is.

A Baboo – Takaró, – és Párnaműhely, egyedi, névre szóló takarók és párnák varrásával foglalkozik. Profiljához illően a logójában, a színvilágában és a tipográfiájában is megjelenik, mindaz amit a márka képvisel, hogy szívvel-lélekkel készült egyedi igények alapján.

A márka arculata az egyediség és a személyre szabottság köré épül. A stílusirány koncepciója a kifinomultság, a melegség és a kézműves munka hangsúlyozásán, magán a termékek minőségén alapul.

Ezt követően 5 hét volt a weboldal fejlesztése, építése. Kriszti nem szeretett volna webshopot, mert annál személyesebbnek érzi a márkáját és szeret egyénileg az megrendelőivel kapcsolatot tartani. Ezért nem használtunk WooCommerce funkciókat. Ugyanakkor az egyszerű e-mail küldésen túl szeretett volna egy online megrendelőlapot, aminek a kitöltését követően automatikus visszaigazolást kap a megrendelő és ő maga is könnyen tudja kezelni.

A megrendelőlap mezőinek és logikai felépítésének az átbeszélése után, egyszerű volt Fluent Formssal megszerkeszteni az űrlapot.

Bízunk benne, hogy a potenciális vásárlók is könnyen használják a megrendelés során.

A weboldal tervezése során a legidőigényesebb munka a szöveges tartalmak, valamint több száz fotó válogatása, szerkesztése, és elrendezése volt. 

Milyen lett a végeredmény?

A Baboo weboldal egy letisztult, barátságos és modern arculatot tükröz, amely jól illik a márka kézműves, egyedi gyártású termékeihez.

Az oldal színpalettája pasztell árnyalatokból áll, ami meleg, otthonos érzetet kelt, és a célközönség, a hidegben bekuckózni vágyó felnőttek, idősek, fiatal felnőttek, anyukák, nagymamám és kisgyermekes családok számára vonzó. Azaz minden korosztály megtalálja a neki megfelelő méretű, színű és mintájú egyedi névre szóló takarót.

A honlap felhasználói felülete intuitív, könnyen navigálható, a termékek jól láthatóak, kategóriákba rendezettek. Az egyszerű, minimalista tipográfia tiszta áttekintést biztosít, kiemelve a termékek minőségét és egyediségét.

Köszönöm a közös munkát és bízom a hosszabb távú együttműködésben is! 🙂