A HM-Terv fantázia néven futó egyéni vállalkozást Horonitz Máté, erősáramú villamos -és villámvédelmi tervező 2016-ban alapította. Az elmúlt években a változó, növekvő piaci igényeknek megfelelően cége folyamatosan fejlődik, így mérnöki szolgáltatásai is bővültek.

Munkái, referenciái, szolgáltatásai eddig nem voltak jelen a digitális térben. Közös munkánk során célunk volt, hogy vállalkozása szélesebb körben is láthatóvá váljon egy bemutató, üzleti weboldal és Google Business profil segítségével.

Ügyfél

HM-Terv - Horonitz Máté egyéni vállalkozó, erősáramú villamos -és villámvédelmi tervező

Termék, szolgáltatás

logó, webdesign terv, weboldal, névjegykártya

Kivitelezés ideje

3 hét (2023)

Szerepem

logó,- és arculattervezés, weboldal tervezés és készítés, szövegírás, névjegykártya tervezés -és kivitelezés, Google Business profil létrehozása

Eszközök

Figma, Canva, WordPress, Elementor Pro, ChatGPT

Csapat

egyéni projekt (tesztelőkkel együttműködve)

A PROJEKT ÁTTEKINTÉSE

Hogy dolgoztunk együtt?

Mi volt a probléma?

Máté, az egyéni vállalkozásának szeretett volna egy üzleti weboldalt. A közel 10 év működő erősáramú villamosmérnök tervező vállalkozása eddig semmilyen formában nem volt még jelen a digitális térben. A logó tervezése során konkrét elképzelései voltak az emblémát és a főszínt (zöld) illetően.
A struktúrában, szövegírásban kérte elsősorban a segítségemet. Egy olyan márka kialakítása volt a cél, amely egyértelműen azonosítja a villamosmérnöki tevékenységét, és ami alapján a potenciális partnerei könnyen megtalálják, azonosítják és elérik.

Mi jelentette a kihívást?

A weboldalon kiemeltük Máté munkáinak minőségét és célcsoportjait, partnereit, valamint több mint egy évtizedes szakmai tapasztalatát. Közös munkánk során a legnagyobb kihívást a szakmai szövegek írása okozta. Laikusként írtam Máténak egy vázlatot a weboldala szöveges tartalmaira vonatkozóan, amelyet közösen többször javítottunk, csiszoltunk a végleges változatig. Máté, a mérnöki precizitást az együttműködésünk során elvárta tőlem is. Ennek köszönhetően egy olyan arculatot és weboldalt tudtunk közösen létrehozni, amely a márkáját és munkamorálját az ügyfelei felé hűen tükrözi.

Milyen lett a végeredmény?

A márka arculata professzionális és határozott, tükrözve az ügyfél által nyújtott szolgáltatások minőségét és megbízhatóságát. A stílusirány koncepciója modern és technikailag előremutató, hogy megfeleljen az iparág dinamikus és innovatív jellegének.

A logó és a grafikai elemek letisztultak és egyértelműek, ami tükrözi az ügyfél által képviselt precíz munkamódszereket. A színpaletta megalkotásánál neutrális (szürke)  és élénkebb (zöld) színnel is dolgoztunk, hogy kiemeljük a modernitást és az energiát.

Az írásstílusa profi és határozott, ugyanakkor barátságos hangvétellel, hogy az ügyfelek bizalommal forduljanak az ügyfélhez.
A webdesign részletgazdag és átlátható, hogy a látogatók könnyen megtalálják az információkat, és megbízható képet kapjanak az ügyfél által kínált szolgáltatásokról és tapasztalatokról.

A végeredmény egy letisztult, a mérnöki precizitáshoz illeszkedő, mobilbarát, átlátható, informatív honlap lett.

Beszélgessünk a TE projektedről is, kezdjük el együtt a gondolkodást! az ötletelést! a tervezést! a közös munkát!