Olvass, hogy naprakész légy és gördülékenyebb lesz a közös munkánk!

Horonitz-Szalacsi Alexandra vagyok,

szabadúszó egyéni vállalkozó.

Fő profilom: weboldal, webshop tervezés, -és készítés, brand design, logó -és arculattervezés.

Mindazoknak a magánszemélyeknek, vállalkozóknak, alapítványoknak, intézményeknek, akik láthatóvá szeretnének válni az online térben!

Kattints ide, ha szívesen dolgoznál velem!

Ismerj meg

A leghasznosabb olvasnivalók:

Te is szeretnél egy jól működő weboldalt? Nézd meg, hogyan alakult át a Tudománymetria oldala!

Egy új weboldal tervezése vagy átalakítása mindig izgalmas feladat, szinte olyan, mint egy kutatási projekt. Hiszen a tervezésekor mindig azzal kezdek, hogy alaposan megismerlek Téged és a vállalkozásodat. Így együtt alakíthatjuk ki azt az egyedi és professzionális megjelenést, ami igazán illik Hozzád. Ezen az átalakuláson esett át a Tudománymetria oldala is.

Innen indult az új weboldal

A Tudománymetria” már korábban is belevágott a weboldalfejlesztésbe, de az első próbálkozás igazi rémálommá vált. A készítő egyszerűen kizárta őket a saját weboldalukról.  Mindezt azután, hogy ők már kifizették az összes számlát, és csak az átadás volt hátra.

Végül egy másik szakember segítségével tudták megoldani a helyzetet, aki jobb megoldás híján “feltörte” az oldalukat. Így tudták visszaszerezni az irányítást a saját domainjük fölött

Nagyon sok ügyfelem fél ettől…
És én teljesen megértem.

Biztos el tudod képzelni, mennyi felesleges pénz, idő és energia megy ilyenkor a süllyesztőbe. 

A stresszről nem is beszélve…

Ha szereted a rémtörténeteket, akkor olvasd el ezt a cikket is: Horror sztorik a weboldal fejlesztésben. Honnan ismerheted fel, hogy nagy a baj?

Valami új kell

Szerencsére happy end”-el zárult a történet és évekig minden jól működött. Azonban eltelt 7 év és a weboldal kívül-belül elavulttá vált. 

Más szóval ráfért egy alapos ráncfelvarrás…

A megbízó, (ebben az esetben Magda) pontosan tudta, hogy egy stabil, korszerű és hatékony weboldalra van szüksége, ami hosszú távon is kiszolgálja. 

De nem akart úgy járni, mint korábban.
Olyan emberre akarta bízni a munkát, aki nem hagyja cserben. Emellett egy teljes megújulást szeretett volna, amiben a logó, a weboldal dizájn, a szövegek és a különböző arculati elemek is cserélődnek.

Így jutott el hozzám.

És nagyon örülök, hogy végül engem bízott meg a feladattal.

Az átalakítás főbb pontjai

1. Az arculat egyik fő eleme a logó

A korábbi zöld logó színe és betűtípusa már első ránézésre kicsit elavultnak tűnik –  a ’90-es évek hangulatát idézi. Legyünk őszinték, ma már nem illik bele egy modern dizájnba.  De ami ennél is nagyobb probléma, hogy semmilyen valódi üzenetet nem közvetít a vállalkozásról.

Pedig ez lenne az egyik legfontosabb szerepe…

Nézd csak meg az új logót!

Ezt már egy korszerű, átgondolt arculatba csomagoltam, amely önmagában is beszédes. Az új dizájn árulkodik a vállalkozás tevékenységéről: a középen elhelyezett, pontokat összekötő spirál a tudományos kapcsolatok, adatok és összefüggések vizuális szimbóluma. Képes arra, hogy ábrázolja a “Tudománymetria” szakmai világát, egy modern, mégis barátságos stílusban.

Ez az erőteljes arculat egyensúlyt teremt. 

Egyrészt tükrözi a tudományos alaposságot
Másrészt elérhető és befogadható marad a változatos célcsoport számára.
Példával szemléltetve ez azt jelenti, hogy jó benyomással tud lenni egy fiatal, feltörekvő egyetemi hallgatóra és egy régóta publikáló egyetemi docensre is.  

2. A marketing modern alappillére az “énmárka”

Sok marketing anyagban olvashatsz arról, hogy mennyire fontos az énmárka.

Gondolj csak bele!
Az emberek bizalmatlanok…
Rengeteg a netes átverés…
Mindig új csalásokról hallunk…
Az online termékeket nem lehet megfogni, megszagolni, érezni…


Szóval kell valami, ami meggyőzi őket, hogy Tőled vásárolhatnak. Nálad biztonságban lesznek. 

Régi Tudománymetria honlap

Új Tudománymetria honlap

Ehhez az is kell, hogy Te, mint a vállalkozás arca, a vállalkozás képviselője elmondd a saját történeted. Ez nem csak a hitelességedet, hanem a szakértelmedet is megerősíti. 

Ha a weboldalad arculata, színei, stílusa és üzenete összhangban van a márkáddal az egyediséget és következetességet sugároz. Ez pedig azt eredményezi, hogy a látogatók jobban kötődnek majd Hozzád, emlékeznek rád, és nagyobb valószínűséggel válnak ügyfelekké/ partnerekké.

Ezt szerettem volna megalapozni a modern keretekkel, a dizájn elemekkel, a tudományos munkák bemutatásával és a rövid személyes történetekkel.

3. Kék és a narancs

Mindig halljuk, hogy fontosak a színek.
Persze a legtöbben csak a hasukra csapnak és gyorsan, érzelmektől fűtve választanak valamit. 

Én viszont segítek abban, hogy ez egy megfontolt, átgondolt döntés legyen.
Mert valódi jelentősége van! 

A tudománymetria weboldala esetében a kék és narancs lett a fő szín, mert egymást kiegészítő (komplementer) színek, amik vizuálisan kiegyensúlyozottá és figyelemfelkeltővé teszik a weboldalt.

De nézzük meg ezt részletesebben is…

A kék szín egyrészt bizalmat, stabilitást és a megbízhatóságot sugároz. Gyakran használják olyan területeken, ahol a hitelesség kiemelt fontosságú. 
Másrészt ez a szín a nyugalom, az intelligencia és a higgadtság érzetét kelti, ami tökéletes választás azokra a weboldalakra, ahol szakmai és tudományos szempontok dominálnak.

A narancs szín a kreativitást, az energiát és a melegséget képviseli. Ez a barátságos árnyalat ösztönző hatással bír, élettel telivé és figyelemfelkeltővé teszik az oldalt. Emellett ellensúlyozza a kék formálisabb és hűvösebb tónusát

Sokan nem tudják, de a narancs egyben cselekvésre ösztönöz. Ez segíthet abban, hogy a látogatók motiváltabbak legyenek az interakcióra, például a kapcsolatfelvételre vagy a vásárlásra.

A “Tudománymetria” esetében a kék adja a stabil, megbízható alapot, míg a narancs energiával és lendülettel tölti meg a weboldalt

4. Csomagajánlatok

Ahhoz, hogy el lehessen adni valamit, könnyen érthető, jól összerakott csomagajánlatok kellenek. És az sem árt, ha ehhez társul valami, ami tovább növeli a megbízhatóságot. 
Ebben az esetben is ezt a változást szerettem volna elérni: bemutatni a szolgáltatások sokszínűségét és egyértelműsíteni az árakat. Megfelelő grafikai megjelenéssel, oda illő ikonokkal.

A szolgáltatáscsomagokat ezután olyan mérőszámokkal egészítettem ki, ami az eddigi elégedett ügyfeleket, a közös munka eredményét is megmutatja. Erre is azért volt szükség, mert a számok segítik építeni a bizalmat az oldalra érkező látogatókban.

Valós eredmények

Rengeteg dolgot tudnék még mesélni az új oldal változásairól, mert sok apró részlet adja össze a végső, egész képet.

Ez teszi lehetővé, hogy többen látogassák az oldalt,  hatékonyabb legyen az ügyfélszerzés és növekedjen a bevétel.

Megéri tervezni…

…és megéri beleadni azt a bizonyos időt és energiát!

Ezt mutatja az is, hogy a Tudománymetria esetében már most mérhető eredménye van a weboldal átalakításának.

Egy visszajelzés Magdától:

“A honlap statisztikából, elemzésekből úgy tűnik, hogy több potenciális ügyfél talál meg minket a honlap megújítása óta.”


Ha Te is szeretnél egy  új honlapot vagy rendbe tennéd a régit, akkor kérj tőlem egy ingyenes konzultációt vagy hívj a +36 20 361 44 22-es mobilszámomon!

Együtt láthatóvá tesszük a láthatatlan! Így az ügyfelek Téged is megtalálnak majd!

Olvass még...